lördag 28 juni 2008

Importerade blommor

Igår kväll kom sambon hem och vi började genast tjafsa om hur mycket pengar vi kommer att göra av med på resan. Lika fort dog tjafset bort och vi började istället planera strukturerat.
Sambon kom på att vi kan köpa liljekonvaljer någon annanstans och skicka dem till Kanada lagom till bröllopet. Han är ganska smart när det kommer till kritan. Just nu sitter han och beställer blommor från USA som sedan skickas till Kanada lagam till buketten ska bindas, perfekt!

Snart kommer min snälla sömmerska hit så att jag kan prova brudklänningen, hon tyckte att det var bättre än att vi drar med alla barnen och kommer till henne, vilken lyx för mig!

Tidigare idag plockade vi jordgubbar med barnen, men det får jag skriva om senare när jag har mer tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar