lördag 30 november 2013

Små gör stora framsteg

Halva dagen tillbringade vi i stallet. Först red lillan, sedan dottern. Vi fick inte vara med, men de red för instruktör och tydligen gick det jätte bra. Dottern galopperade till och med helt själv! Och på en större ponny dessutom! Gissa om jag är stolt!

Lillan kanske aldrig kommer att rida en annan häst än hennes älskade Bubblan, men då får det vara så! Det radarparet fungerar bra ihop! Och att båda tjejerna redan rider själva och kan kontrollera hästarna i flera gångarter hade jag aldrig vågat tro! Så duktiga!

Den här bilden från min och makens ridtur igår hittade jag på stallets Facebook-sida:

Undra om vi fyra rider ut tillsammans nästa sommar?! Skulle inte förvåna mig om man ser på deras framgångar så här långt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar