torsdag 21 november 2013

Inte tillräckligt snabb åtgärd

Även om jag tagit ledigt åt lillan imorgon var det inte snabbt nog. Idag ringde de från skolan och sa att hon inte mådde bra, de misstänkte migrän. En halvtimme innan de slutade hämtade jag hem henne och vi ställde även in hennes mini-musikal. Nu mår hon bra igen, men jag får nog stuva om helgplanerna lite. Just nu behöver han lugn och ro och hon behöver göra sådant som hon mår bra av.

Innan jag hämtade hem lillan hann jag med en ridtur i skogen.

Bästa Quinnie, vilken fin häst hon är!

När jag hämtat hem samtliga barn satte jag en pepparkaksdeg och slängde ihop en gulaschsoppa.

Tänkte att jag och tjejerna skulle baka lite pepparkakor i helgen, men frågan är om det är deg kvar då?! Både jag och sonen är fullständigt galna i pepparkaksdeg! Jag har lovat att vi kan provsmaka den ikväll när den kallnat.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar