tisdag 12 november 2013

Rustar för vintern

Hjälp vad dyrt det blir när hela familjen fastnat för samma (dyra) hobby! Jag har ju det mesta jag behöver, men vintern kommer ju nu och jag vägrar att frysa. Eftersom jag kan ha det jag köper i många år, och jag kanske är den som kommer att rida mest, kommer jag faktiskt att köpa på mig lite saker. Tex detta:

Visst, jag kanske inte kommer att vara snyggast i skogen, men helt klart varmast!

Till barnen funderar jag på dessa hjälmar i julklapp:

Fanns i flera roliga färger!

Barnen kommer också att få varma skor att rida i, och bra handskar.

På lördag är det dags för tjejerna att rida igen och på måndag är det jag och maken. Jag bokat nog in ett pass till till mig nästa vecka eftersom vi bara kommer att skritta med maken.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar