fredag 29 november 2013

En bra men intensiv dag

Jag och maken började dagen med en ridtur i skogen. Maken galopperade till och med idag och det gick jättebra! Efter ridturen tog vi en god räkmacka i stallets gårdscafe.

Efter att ha hämtat barnen och duschat stack vi in till stan där vi började med fika på bästa caféet.

Pepparkaksglass och skumtomteglass åt vi och pepparkaksglassen var nog den godaste glass jag någonsin ätit.

Sedan delade vi på oss och jag och dottern gick och köpte en julklapp till maken. Lillan och maken köpte en åt mig. Sedan träffades vi igen och köpte fina julklänningar till tjejerna.

Vi avslutade med att gå på after-work på O'Leary's.

Sedan vi kom hem har jag och maken lekt med våra nya mobiler som kom med posten idag. Vi är mycket nöjda med dem.

Dagens tråkiga är att jag har hemsk ledvärk överallt. Hoppas att den är bättre imorgon!

 

1 kommentar: