fredag 21 december 2012

Presenter till lärarna

Nu när alla lärare fått sina jul-presenter av oss kan jag visa dem på bild här. Jag vet nämligen att flera av dem läser bloggen, och då ville jag ju inte avslöja vad de skulle få!



Det är alltså kakao blandat med socker i botten, chokladlinser och polkagrisar i mitten och minimarshmallows högst upp. Dessa gör det super enkelt att svänga ihop en god kopp varm choklad. Vi har en egen hemma också och använder den mycket. 
Personligen tycker jag att det är kul att ge bort saker som man själv har gjort därför blev det något som jag och barnen tillverkat tillsammans. Vi gav dessa snögubbar till lillans lärare på förskolan, dotterns lärare på skolan, lillans danslärare och dotterns lärare på cirkusskolan. De verkade vara uppskattade och det är ju kul! 
Idag har jag också lagt ut present till brevbäraren, ni glömmer väl inte era?! 

1 kommentar: