onsdag 12 december 2012

Imorgon är det en speciell dag

Det är inte bara min dotters födelsedag utan faktiskt också hennes namnsdag.
Fina, goa, härliga, stora, mysiga, duktiga dottern fyller hela 7 år imorgon! Vart tar åren vägen???

Den här bilden tog hon och jag med min iPad igår:


Så spännande att få följa den här underbara tjejen på hennes resa genom livet. Hon är ständigt på jakt efter något nytt att göra och har ett driv som jag avundas stort! Och social som få är hon också! Jag vet få människor som andra dras till som till henne, hoppas att hon kommer att använda denna förmåga till något bra i livet.

Nu ska jag förbereda presentfrukost till lilla prinsessan!

3 kommentarer:

  1. Så härligt att vara barn och fylla år!! Stort jublande GRATTIS till 7-åringen!

    Gissar att det blir ett par örhängen i något paket :-)

    SvaraRadera
  2. Tack! Faktiskt har jag inte köpt örhängen, misstänker att alla andra gör det nämligen. ;-)

    SvaraRadera
  3. Hoppas Smulan är nöjd med sin dag och somnade med ett leende på läpparna. Tack för god middag, luciatåg och härligt sällskap!

    SvaraRadera