fredag 21 december 2012

Julfrid

Idag var sista stressiga dagen innan allt skulle vara klart inför jul. Den började kl 05 med att lillan vaknade med migrän. Eftersom hon inte orkade att gå till dagis fick hon vara hos mamma när jag gjorde ärenden.
Jag hann med att köra barn kors och tvärs, handla julmaten (vilket kaos), köpa de sista julklapparna, städa huset, slå in några paket, åka till återvinningen med skräp och massa annat nödvändigt.

Trots att vi inte ens ska vara hos oss på julafton blev det galet mycket mat. Hela 12 kassar kom jag hem med, och kvittot talar för sig självt...






Men nu äntligen har julfriden lagt sig här hemma. Det är inget mer att göra och vi kan bara njuta! Just nu är jag för trött för att just njuta, men jag längtar redan till sovmorgon imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar