söndag 30 december 2012

Listat året

Gör som Underbara Clara och Tahira och listar vad som hänt under året: 

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?

Jag började springa, och oj vilken passion det blev!

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Ja, någon enstaka.

Dog någon som stod dig nära?

Min mammas före detta svärfar. Han stod mig inte så nära, men fanns med i mitt liv under många år.

Vilka länder besökte du?

Jag var i USA, Bahamas, och Grekland.

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?

Lite mer trygghet i vad som ska hända framöver.

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?

Den 5:e mars när vi gick i land på Bahamas och sedan åt middag nere i marinan på kvällen.

Vad var din största framgång 2012?

Min löpning skulle jag säga. Ingen läkare skulle råda mig till att springa, och med mycket envishet tog det 5 månader att kunna springa utan smärta.

Största misstaget?

Att införa fel kost till lillan under hösten så att hennes migrän blev värre igen.

Bästa köpet?

Nu kanske jag blir tjatig, men troligtvis löpbandet som används 4-6 dagar i veckan.

Vad spenderade du mest pengar på?

Resor!!!!

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Resorna!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2012?

"Try" med Pink och alla låtar från " Så mycket bättre"

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Kanske lite lugnare eftersom barnen nu får bättre hjälp.

Vad önskar du att du gjort mer?

Träffa mina vänner, gjort mer saker bara för mig själv.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Stressat, oroat mig för saker,


Favoritprogram på TV?

En idiot på resa

Bästa boken du läste i år?

Jag har tyvärr inte läst så mycket.

Något du önskade dig och fick?

Resan till Florida och Bahamas.

Något du önskade dig och inte fick?

Visshet om framtiden.

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?

Var på ett toppenmöte runt min son, åt smörgåstårta i solen, fick fina presenter, badade bubbelbad med barnen.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Mindre oro och mer roliga saker att göra.

Vad fick dig att må bra?

Resorna med familjen, och även små turer jag gjorde själv med barnen. Jag har också mått bra av löpningen.

Vilken kändis var du mest sugen på?

Kan man vara sugen på en okänd människa?!

Vem saknade du?

Pappa, som mest när jag träffade släktingar i somras.

De bästa nya människorna du träffade?

Intressanta människor jag träffat på våra resor.

Mest stolt över?

Att jag orkar så mycket som jag gör trots att jag är ensam så mycket med barnen.

Högsta önskan just nu?

Att allt går bra i höst när lillan börjar skolan och sonen börjar gymnasiet.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar