onsdag 18 juli 2012

Min nya kaffemaskin

Jag kom på att jag glömt berätta vad jag tycker om min nya kaffemaskin. Jag älskar den!!! Bästa köpet på länge!!! Just nu sitter jag och dricker en koffeinfri cappuccino med lite kakao på toppen, hur gott som helst. Jag är ganska ofta kaffesugen på kvällen, men vet att om jag dricker kaffe efter kl 18 somnar jag inte förrän mycket mycket sent. Koffeinfritt kaffe har jag varit väldigt skeptisk till tidigare, men de tre sorter vi har till maskinen är underbara. Här får ni se hur smart maskinen är, och lätt att använda:



Det är heller inte helt fel att ha så här många sorters kaffe att välja på varje gång man är sugen på en kopp:

 

Alla sorterna är goda, men jag har 5-6 favoriter. Rekommenderar den verkligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar