måndag 23 juli 2012

Fina fötter och lite bak

Det här med fina naglar är viktigt i den här familjen. Igår på loppisen köpte vi ett nytt fotbad som tjejerna självklart var tvugna att prova igår.


Badet fick toppbetyg av tjejerna, de hade kunnat sitta med fötterna i det hur länge som helst!

När de tog upp fötterna ville de ha fotmassage, fotlotion och sedan nytt nagellack på tårna. Så klart de fick det!


Idag har barnen haft kompisar här i massor och jag har knappt lämnat köket alls. Jag och lillan svängde ihop Rabarbersmulpajscupcakes, och där rök min low carb diet. 3 st hann jag glufsa i mig innan jag lyckades sluta.


Och det här med bakning är ju så kul! Och jag älskar att få använda mina underbart söta små baksaker som jag samlat på mig under åren:


De här små burkarna transporterar man alltså cupcakes i. Hittade dem i USA för typ 1 dollar styck. Var tvungen att ha dem!

Nu behöver jag några timmars sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar