lördag 14 juli 2012

En hälig utflykt

Idag har det varit uppehåll hela dagen faktiskt så vi åkte på utflykt med mamma och hennes kille. Till och med sonen följde med trots att vi åkte kl 11 hemifrån. Lillan valde en lite utmärkande utstyrsel, men jag lägger mig inte i deras val längre. Känner de sig fina så får det vara som det är. Mamma hävdrar dock att de som var vid den stora sjön idag kommer att minnas lillan....


Alla mina tre älsklingar:






Till och med jag på bild:






Vad vore en sommar utan smultron?!





Det finns en risk att mamma blir förbannad nu, men jag gillar bilden!


Lilla prinsessan:

Så härligt att bara se ut över vattnet:

Lunch vid vattnet:



Älskar hennes kroppsspråk, den lilla divan!

Tjejerna plockade bär i massor, det bästa de vet!


Han må se sur ut, men han gillade att komma ut! 


 En härlig dag och en härlig kväll. Undra vad för trevligt som väntar oss imorgon?!

1 kommentar:

  1. Härlig dag och härliga bilder, ja utom ett förstås! Det var verkligen avspänt, skönt och mysigt att få vara med om en sån dag med er. Ha en riktigt fin vecka, med massor av små guldkorn i sommardagarna, oavsett vädret. De dagarna kommer ju inte tillbaka... Kram!

    SvaraRadera