torsdag 1 mars 2012

Shopping-dag

Maken hade önskat ett till besök på en av outlet-gelleriorna så då blev det så. Jag måste erkänna att jag var rätt nöjd med det!
Vi kom båda hem nöjda med våra köp:



Vad det var i påsarna avslöjar jag inte för det kanske är presenter i flera av påsarna.

Det var väl inte jättekul för tjejerna, men det skötte sig bra:





En av de roloigaste sakerna jag köpte var nagelstämplar där man använder vanligt nagellack. Se hur fin min nagel blev när vi provade:



Här är en liten film om hur nagelstämplarna fungerar:

http://youtu.be/Ia2Nq5RvmQ0

Efter allt shoppande vilade vi lite vid (läs i) poolen och jag passade på att ta en bil på utsikten från sidan av vårt hus:



Tänkte att ni kanske ville se hur området ser ut som vi bor i.

Nu på kvällskvisten åkte vi till mataffären och handlade det som ska med hem till Sverige, samt lite middag. På vägen hem var himlen så vacker i alla möjliga färger:





Barnen fick välja vad de skulle äta till middag och det blev chocolate-chip-waffels med vispgrädde, chokladsås och jordgubbar:



(Lillan åt faktiskt upp all sin mat och en del av syrrans också. Undra om de kommer att känna igen henne på dagis när vi kommer hem, hon kommer nog att lägga på sig några kilon.)



Nu är det kvällsmys här och alla laddar inför en dag i en Disneypark igen. Vi ser fram emot det lika mycket allihop!

1 kommentar:

  1. Nu längtar jag alldeles oliiidligt efter Smulorna... (Kanske för att K har åkt?) Nu hoppas jag dagarna går fort här hemma och långsamt hos er. Kram!

    SvaraRadera