lördag 10 mars 2012

Kort om resan

Godaste maten: Scallops och vitlöksräkor på båten till Bahamas

Trevligaste middagen: Nere i marinan på Bahamas



Bästa inköpet: Min lilla plånbok/mobilväska som jag köpte på Disneyworld



Roligaste inköpet: Flingtallrikar med sugrör



Roligaste karusellen: Haunted Mansion- Magic Kingdom

Bästa skrattet: När lillan simmade på videoklippet

Godaste söta: Glassen i Downtown Disney



Vad åt jag mest: Chocolate chip cookies

Vad drack jag mest: Lemonade

Läskigaste på resan: Landningen på ditresan och sista natten på båten

Största överraskningen: Hur enormt Disneyområdet var i Orlando

Största besvikelsen: Att vi missade vår andra dag på Bahamas



Fulaste anskiktet vi såg: Den vita alligatorn



Bästa dagen: Dagen på Bahamas

Trevligaste inkvarteringen: Huset!!!!



Lillans bästa under resan: Åka Peter Pan karusellen

Dotterns bästa under resan: När vi såg fyrverkerierna från stranden på Polynesian Resort



Mest amerikanska inköpet: Barnvitaminerna som ser ut som godis



Mest beklämmande: Alla svårt sjuka barn på Disneyworld

Mest udda vi åt: Alligatorkorv

Mest historiska: Att lära sig om piraterna på 1600-talet på Bahamas



Största inköpet: Mina baksaker



Dyraste inträdesbiljetterna: Disneyworld 5 dagar, 7000 kr

1 kommentar:

  1. Det känns nästan som jag varit med, eftersom jag följt er resa och sett en del bilder. Årets roligaste skratt håller jag helt med om, skrattar än när jag tänker på det! :D Fulaste ansiktet håller jag också med om. Skönt att ni är hemma och att ni fick en så härlig resa!

    SvaraRadera