tisdag 6 mars 2012

Härlig dag i Downtown Disney

Idag var det Downtown Disney som stod på schemat och som tur är ligger vårt hotell här så det var bara en kort promenad bort.

Någon roade sig med att skriva "Jesus loves u" på himlen medans vi promenerade i solen:



Sådana här maskiner älskar tjejerna. Man lägger i pengar och väljer en symbol så formas ens ena mynt till den symbolen. I Disney-parkerna har de köpt särskilda böcker som man lägger mynten i:









Fikadags:



Jag kan meddela att jag åt upp hela min glass och drack upp hela kaffet, ha ha ha. Sedan orkade jag inte middag...



Det var varmt i Downtown Disney så när vi kom tillbaka till hotellet hoppade vi i poolen...



...som var lika varm som en bubbelpool! Folk skojade och undrade var jetsen var! Det måste vara första gången jag klagar på att en pool är för varm. Men då tar man sig en kall öl och svalkar sig så klart!



På kvällen tog vi en promenad till Taco Bell så att tjejerna skulle få sina älskade tacos de gillar så mycket.









Så skönt att kunna promenera så här på kvällen! Nu är det inte många dagar kvar på resan och de vi har tänker vi njuta av!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar