torsdag 8 mars 2012

Hemma igen!

Nu har vi kommit hem och tvättmaskinen har hunnit snurra 2 gånger.
Det var så himla skönt att få krama sonen igen och överösa honom med presenter. Han och mamma hade haft det toppenbra och han sa att han blivit så vansinnigt bortskämd på alla sätt och vis. Tänk, det hade jag kunnat räkna ut.

På väg hem mellanlandade vi i New York och fick se Manhattan skyline både i dagsljus och på kvällen, jättehäftigt! Sist jag flög in till JFK såg jag inget av New York, nu såg vi hur bra som helst. Kanske ser man bättre när man, som idag, flyger in till Newark istället?!

Idag är jag för trött för att lägga in bilder från de sista två dagarna, men det kommer nog imorgon.

Jag kan dock summera resan som en av de bästa vi gjort, så mycket kul och intressant vi fått uppleva!

1 kommentar:

  1. Underbart att ni är hemma och att allt gått bra! För mig har det också varit "den bästa resan", att få vara själv med K, att lära känna honom igen som den unge man han är. På en del sätt var mötena ännu härligare än när han var tre år... Kommer inte att tveka om jag får chansen igen. Tack för alla fina presenter, alldeles för mycket och fina! Så härligt att ha er hemma igen! Kram <3

    SvaraRadera