fredag 14 oktober 2011

Julklapp till lillan

Det lillan älskar mest av allt är att dansa och klä ut sig. När hon sätter på sig sig dansdräkt för att åka på dansen glittrar ögonen som aldrig förr, och trots alla människor och ljud är hon fylld av energi när hon kommer ut efteråt.
Enligt psykologen är det här säkert hennes sätt att tanka energi och vi är så glada att hon hittat något som ger henne så mycket glädje.

Jag kom på att jag ville köpa den finaste lilla dansdräkt som existerar till henne i julklapp och jag har letat och letat. Igår hittade jag äntligen vad jag sökte, men den kunde naturligtvis bara skickas inom USA. Efter ett par mail var detta dock fixat så nu är denna på våg hem till oss:



Om jag känner lillan rätt kommer hon att vilja sova i denna! Och jag vet att hon kommer att vara söt som socker i den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar