söndag 17 juli 2011

Hur man hittar lyckan

Igår var vi på grillfest hos grannarna, hela familjen. Maken tog sedan med sig tjejerna hem och la dem, jag åkte med in till stan för att gå på krogen.
Varje sommar längtar jag efter att gå ut och titta på folk och dricka vin, varje år inser jag också att det här inte längre är min grej.
Sällskapet var bra och det var inte så att jag hade tråkigt, men det var inte på något sätt en kväll jag kommer att minnas länge.

I morse lät maken mig sova ut ordentligt och jag låg och drog mig ända till kl 11. DET gav lyckokänslor och lite en känsla av att göra något efterlängtat och förbjudet. Jag kommer att leva länge på min sovmorgon, men utgång blir det nog inte förrän nästa sommar för mig. Att bjuda hem folk och äta gott och ha trevligt är mycket mer min grej, och nu har jag konstaterat detta ytterligare en sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar