onsdag 27 juli 2011

Ännu en dag i torpet

Igår åkte jag, tjejerna, min mamma och min mormor till torpet igen. Det är en underbar plats där man liksom bara släpper ner axlarna och slappnar av, men jag måste erkänna att jag tycker att det är skönt att komma hem till civilisation, toalett och rinnande vatten efter ett dygn.
Här kommer vårt senaste dygn i bilder:







Kallt i vattnet, men det stoppar inte barnen...



...eller mormor:





Kära fåren...



...som lillan älskar att titta på när hon sitter på dass:





Mysiga stunder:







Letar grodor:



Lillan visade sig vara en hejare på att fånga fiskyngel:







Det där med att bada när det är under 20 grader i vattnet är inte min grej, men jag överväger att bada lite bubbelbad ikväll istället. Känns som om det behövs efter ett dygn utan rinnande vatten.

2 kommentarer:

  1. Vilka UNDERBARA bilder du tar Jill!!! Blir lycklig av att se dom :) Min totala favorit är den på lillan på utedasset -underbaaaaaaaaaar!!
    kramiiiiz

    SvaraRadera