torsdag 7 juli 2011

City Farm

På våg vilodag igår tog vi oss till en City Farm här runt hörnet. Mysigt och ett härligt och ett utmärkt avbrott från storstadens stress.







Den här lilla krabaten försökte äta min kjol!





Dottern var rädd för hönorna, men trotsade sin rädsla för att klappa den här sötnosen:



Sedan åt vi hemmagjord glass och drack färsk päronjuice:





På kvällen kom min bloggvän över på lite vin och prat. Det var jättetrevligt och vi hade massor att prata om. Lite sorgligt dock att man inte vet om man ses igen.

Jag har faktiskt flera riktigt bra vänner som jag träffat i cyberspace, oftast genom barnsidor på internet, men också flera jag träffat genom bloggarna. Härligt att den moderna världen kan ge en "riktiga" vänner som består!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar