onsdag 23 februari 2011

Semesterns överraskningar

  • Att vi fick välkomsbrev från Fritidsresor trots att vi varken bokat flyg eller hotell med dem
  • Att man så snabbt vande sig vid sol och värme men att vi inte kunde vänja oss tillbaka vid kyla
  • Att sjölejonshowen var mer underhållande än delfinshowen och späckhuggarshowen
  • Att jag fortfarande kan bli väldigt åksjuk
  • Att det är fantastiskt trevligt med ett glas Mimosa till frukost
  • Att en vecka med sol inte räcker när man varit utan sol i flera månader
  • Att Sangria på tapp kan smaka förträffligt
  • Att billiga marknadskläder ibland kan vara helt ok
  • Att jag nu saknar min egen köttfärssås och spagetti
  • Att jag bara gick upp 1,5 kg under veckan
  • Att lillan klarat sig väldigt bra trots mycket intryck
  • Att jag och maken är vansinnigt sugna på ett medlemsskap i en vaccationclub

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar