onsdag 23 februari 2011

Hemma igen

Ja då var man hemma igen då och med sig fick man en dunderförkylning. Som tur var bröt den inte ut ordentligt förrän i bilen hem från flygplatsen.

Resan hem gick bra, men vi fick gå upp mitt i natten för att resa och det kunde ha slutat med att vi blivit kvar på Teneriffa eftersom makens kort inte fungerade när vi skulle betala. Som tur var hade vi goda vänner med oss som hjälpte oss ur krisen. Nu försöker vi ila pengar tillbaka till dem.

Ikväll är det tillbaka till verkligheten igen, styrelsemöte står på schemat. Imorgon ska jag och sonen på möte på hans nya skola där han ska börja efter nästa veckas sportlov och på fredag har vi andra saker inbokat under dagen. På fredag kväll är det fest med alla föräldrar och personal från dagis, det ska bli riktigt kul. Hoppas att jag hinner kurera mig innan dess, men som tur är ligger festlokalen på gångavstånd från oss så det är väl bara att gå hem när man blir för hängig.

Usch vad jag längtar tillbaka till solen, nästa gång får det bli 2 veckor så att man hinner längta hem lite innan man åker därifrån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar