söndag 6 februari 2011

Dagen efter

Festen igår var mycket lyckad! Jag kan visa upp lite bilder på folk som jag faktiskt frågat om jag får lägga in i bloggen.

Jag med pengar som smycken. Jag gick som sången "Money, money money..."



Känner ni igen "Shila is a punkrocker"?



Om inte är en ledtråd att hon är (typ) släkting/kompis/gudmor.





Den manliga delen av vårt resesällskap:



En indian och en "Black magic woman"



Det blev inte många timmars sömn i natt eftersom jag var uppe med lillan vid 3.30 och att barnen gjorde morgon kl 7. Först trodde jag att jag inte skulle orka med dagen alls, men med en iPhone full av spel kan man köpa sig lite tid för vila trots ett hus fullt av ungar.

Lägger till dagens skvaller här: Sonen hade en date idag, första gången jag fick träffa hans tjej. Sååå himla söt och gullig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar