tisdag 8 februari 2011

Dela på sig

Imorgon är en dag som jag önskar att jag kunde dela mig i två. Jag ska på möte direkt när jag har lämnat barnen och sedan har jag bokat in massage till min onda nacke och axlar. Jag står inte ut med huvudvärken det ger mig så nu måste jag verkligen få hjälp.



Efter massagen hinner jag hämta barnen och slänga i dem mellanmål innan vi ska på barndans. På väg från barndansen får vi hämta lite mat på McD för sedan har jag möte på dagis som jag måste ta med mig barnen på.
När vi kommer hem på kvällskvisten kommer maken äntligen hem! Då kan han helghandla på torsdag när jag lagar mat på dagis. Dessutom kan han hämta lillan på dagis efter lunch så att hon slipper vara där en heldag, det sliter så på henne. Dottern däremot älskar heldagar på dagis så hon får vara kvar.

Nu landar vi en stund innan vi hämtar sonen på skolan, det blir en lång dag idag eftersom han måste ta igen det han missade igår när han gick hem tidigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar