onsdag 7 juli 2010

Underbar inredning

Efter ett nytt huvudvärksanfall hos lillan gav vi oss av till en annan dagiskompis för lek och bus. Det visade sig att mamman är helt fenomenal på att inreda, och huset var ett gammalt missionshus perfekt för henne att styla. Jag tror att det var första gången jag fått gåshud av att gå in i ett hus, det var så makalöst vackert! Så fort hon lägger ut bilder från huset offentligt länkar jag, det lovar jag.

När vi kom hem vilade vi en stund, sedan var det vattenlek som gällde:



Dagen har varit ok, men jag och lillan verkar turas om att ha huvudvärk. Jag börjar undra om vi är känsliga för när det är fuktigt i luften, jag vet sedan tidigare att det kan ge mig huvudvärk. Det återstår att se när vi kommer ner till öknen i Arizona om 11 dagar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar