fredag 23 juli 2010

Doktorn var här...

...och det visade sig att jag också hade streptococcer. Nu äter alltså både jag och tjejerna antibiotika och på lillan gav han också en dos antibiotika intravenöst. Det är tydligen det senaste här och ska göra barnen friska på nolltid. Lite läskigt så där när man aldrig hört talas om dety tidigare...

Det var trots allt värt bilturen till Palm Springs för jag gjorde några ritkigt bra fynd på DKNY. Bla en handväska som jag valde att ha i knät hela vägen hem eftersom jag gillar den så mycket. Slutnotan: Ångest!!!! Vi gjorde av med alldeles för mycket pengar, och det direkt efter att ha skrivit ut en check till läkaren på 700 USD.

Hur som helst, jag är nöjd trots att jag är sjuk, titta på min nya fina väska:



Om ni vill få lite mer ingående beskrivning av dagen i Palm Springs kan jag ge er lite stödord så får ni använda er av er fantasi:

  • 42 graders värme
  • Shopping med 4 åring och en 3åring med blåsor i munnen som skriker konstant
  • Utomhus galleria där man går in och ut i värmen
  • Ständigt gassade sol
  • Drycken måste hållas isär mellan friska och sjuka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar