torsdag 1 juli 2010

Årets jordgubbsplockning

Idag var det äntligen dags för dagen jag och barnen har längtat efter länge: Årets jordgubbsplockning!
Mamma följde med och alla var lika nöjda som alltid.







Mormor får äntligen ett par sekunder med sitt äldsta barnbarn:



Lite bad efter jordgubbsplockandet:





Middag hemma hos mamma, lite smarrig sommarmat:







Ena barnet sov kvar hos mormor och jag passade på att njuta lite på kvällskvisten:



Nu ska jag skriva handlingslista inför helghandling imorgon bitti.

1 kommentar:

  1. Underbar dag och ännu mer underbar kväll med prinsessan! Kan inte säga hur tacksam jag är över att få dela så mycket med er! Gazpachon var dock inte den bästa jag gjort... Fler skulle nog ha fläkt ut den på duken om dom "gettat"! ;-) Kram alla mina goa!

    SvaraRadera