måndag 5 juli 2010

Mer kraft tillbaka

På makens inrådan gjorde jag bara saker jag tyckte om idag. Först cyklade jag och tjejerna in till stan och köpte pärlor som de ska göra presenter till de i Kanada med. Sedan köpte vi med oss lunch och satte oss i en park och åt. Efter maten fick tjejerna leka lite och då fick jag ett sms från en förälder från dagis som undrade om vi ville komma över på fika och lek.







Så klart att vi ville leka så vi trampade dit istället för hem och stannade ända tills jag hade ett inbokat möte med en städfirma här hemma.
Så fort mötet var över kastade jag och tjejerna oss på cykeln igen och trampade iväg för att möta upp mamma och gå på husvisning med henne. Huset var inte vad hon letar efter, men det var trevligt ändå.

Nu på kvällen har jag badat i över en timme och nu kallar sängen. Krafterna verkar återvända efter en dag full av roliga saker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar