måndag 19 juli 2010

Ok, nu känns det bättre

Bagaget har kommit tillbaka, maken köpte underbara mexikanska burritos till middag igår och morgonen har varit kanon.
Visst, barnen sov inte så bra i natt, men själv känner jag mig på topp ändå.

Här är jag kl 6 i morse, drickandes kaffe på altanen där det var 36 grader varmt då:



Nu på förmiddagen har vi ätit amerikans frukost buffé, badat i minipoolen här utanför, shoppat lite, köpt kaffe på Starbucks och ätit på KFC. Nu väntar vi kompisar över snart som ska stanna hela kvällen.
Tjejerna ligger och tittar på film och ska snart sova middag. Dotterns onda i munnen kvarstår och verkar inte bli bättre. Det ser ut som om hon har en liten blåsa på insidan av kinden och medlet jag köpte på apoteket (kan man annat än älska amerikanska apotek?!) här hjälpte tyvärr inte eftersom hon inte kunde låta bli att pilla med tungan.

2 kommentarer:

  1. Är det bara en afteblåsa så är det inget att oroa sig för. Nova har haft såna jätteofta, jag också. Svider som attan när man äter (speciellt sura och eller mjöliga saker typ tomater och potatis). Men har man väl börjat äta blir det liksom lite bedövat. Sen vi började med tandkrämen Zendium sensitive har besvären minskat med säkert 90 %, så den rekommenderas! Sån där skyddssalva som de säljer på apotek hjälper ju föga, dessvärre.

    Nog om det, skönt att ni är framme och att alla gick bra till slut! :)

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera