måndag 5 juli 2010

Sommartest

Sommartestet...

Hittade ett test hos Moosan som jag snodde !

Hur länge ska du vara ledig?
12 veckor

Kommer du vara singel eller ej i sommar?
Ha ha, inte singel hoppas jag

Hur många nyktra dagar blir det?
I stort sett alla, jag dricker mig inte full längre

Brukar du kolla in andra tjejers kroppar på stranden?
Nej, jag tänker inte alls på hur folk ser ut

Om man vill bada i din hemstad vart gör man det?
På alla härliga familjebadplatser, det finns massor av dem.

Kan du tända en grill?
Nej, eftersom min man köpte en monstergrill á la America, den kan avskräcka vem som helst.

Vilka solglasögon kör du?
Ett par svinfula slipade solglasögon, annars blir jag livsfarlig framför ratten.

Går du osminkad om dagarna?
Nix, kör mascara varje dag

Är du cornetto eller piggelin-tjej?
Chokladälskare som jag är så blir det Cornetto

Vad är sommarens soundtrack?
Vill helst inte erkänna det, men jag gillar Paparazzi.

Vart åker du på semester?
Phoenix, Los Angeles, Vancouver och Kamloops om mindre än 2 veckor

Andra sommarplaner?
Bada, äta mycket jordgubbar och träffa kompisar

Sommarens outfit? (En för soligt och varmt väder, en för rusk)
Kjol och en kortärmad top

Hur håller du formen?
Cyklar

Sommarens drink?
Mousserande vin med jordgubbar

Vad kör du för bikini?
Helst baddräkt och nu har jag köpt en ny prickig.

Gå ut i din hemstad – en hit eller?
Jag går aldrig ut på krogen, men vi har många bra restauranger i stan

Hur sminkar du dig i sommar?
Mascara och om jag går ut på middag blir det lite läppstift

Sommarens maträtt?
Någon man lagt ner själ i och som helst är kallt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar