lördag 24 juli 2010

Stackars liten

Jag har inte hunnit skriva förrän nu för i eftermiddags blev lillan ännu sämre. Hon vägrar nu att dricka och har kräkts galla. I 3 timmar har jag tvingat i henne en liten klunk var 5:e minut och hon har behållit det lilla jag fått i henne. Just nu sitter jag uppe för att ge henne vätskeersättning i spruta ett tag in på natten, om det går. Hon har hela munnen full av blåsor och kan inte ens öppna munnen för att prata. Vänder inte detta snart vet jag inte hur det ska gå... Får man inte ens i henne vatten blir hon ju snart inlagd.
Håll tummarna för att hon i alla fall inte kräks mer!

Under tiden jag sitter av tiden här ska jag se om jag kan lägga in några bilder från Disneyland.

1 kommentar:

  1. Stackars! Hur ser dagsplanerna ut framöver då? Känns som att det är svårt att åka på aktiviteter och dagsturer med såpass sjuka barn.

    SvaraRadera