måndag 12 april 2010

Underbara väder

Vi fortsätter att vara utomhus och njuta av det fina vädret. Om jag ska tro min pålitliga väderstation www.yr.no så ska vädret bli dåligt snart igen så jag tänker vara ute och njuta tills det inte går längre.

Verkligheten med skola är tillbaka och inte så särskilt kul är det. Den här medicinkursen får mig fullständigt att tappa sugen för programmet, men när jag ser schemat för hösten inser jag att det är värt att kämpa nu.

Imorgon kväll ska jag på kurs i hur man fixar i trädgården på våren, superkul!

Nu är det dags att släpa sig till sängen, ögonen vill inte mer.

1 kommentar:

  1. Tänk att jag skulle få uppleva att du skulle bli trädgårdsintresserad! Det är så härligt att se din entusiasm över det! Att pyssla i det gröna är ett av de bästa stresshanteringsverktyg som finns! Fortsätt så, men i lagom doser - inga måsten, och du ska väl inte vinna en trädgårdstävling första året? ;-)

    SvaraRadera