måndag 26 april 2010

Trött

Lillan är inte riktigt pigg så hon fick vara hemma idag. Hon har rinnsnuva, svullna ögon och är trött hela tiden så jag undrar om det kan vara allergi?! Vi avvaktar lite och ser var det leder.

Sonen väckte mig med att säga att hans mage inte varit ok under natten så han var också hemma idag. Dock var det inga större fel på honom konstaterade jag under dagen så imorgon ska han iväg vare sig han vill det eller inte.

Den här veckan ska tentaresultaten komma och jag är grymt nervös. Just nu är allt så motigt att jag faktiskt ganska ofta överväger att skippa sista tentan och ta den i höst i stället. Kuggar jag på den här tentan vi nyss hade måste jag ju plugga om till den och då har jag inget val, jag hinner inte plugga till 2 stora tentor på så kort tid.
Nu är detta inget jag oroar mig nämnvärt över, omtentan på de sista två tentorna ligger veckan före skolan börjar i höst så då pluggar jag väl i sommar då!

Nu ska jag betala räkningar och se hur mycket som är kvar efter senaste tidens shopping.

1 kommentar:

  1. Det här tror jag inte du vill höra... "Skjut inte upp till morrondagen det du kan göra idag". Gå in med den inställning du haft tidigare, att se om det bär, annars se det som ett lärtillfälle. Och sen har du inte fått tillbaka den senast tentan, fram tills dess är det ju ingen idé att oroa sig? Du kämpar så bra, ge inte upp! Kram från, som du säkert irriterat fnyser, överpositiv mamma!

    SvaraRadera