söndag 11 april 2010

Det är vår!!!

Tjohoo, jag har gått och smånynnat och myst hela dagen idag. Vädret har varit strålande och vi har varit ute och fixat i trädgården hela dagen.

Här följer några bilder från dagen:

Dottern njuter i solskenet:



Middag ute på altanen för första gången:





Lek med båtbanan:





Maken något trött men nöjd:



Familjens fisk:



Jag har varit runt och pratat med lite grannar idag om ormar och ingen av grannarna har NÅGONSIN sett en orm här!! Grannarna intill oss har bott här sedan husen byggdes på 60-talet och varken de eller deras tre söner (som lekt i skogen) har alltså någonsin sett orm eller ödla i området. Granngubben trodde att det var för torrt för orm här?!
Nu känns det dock lite bättre för har ingen sett orm här tidigare kan det ju inte direkt krylla av dem här.

Om en timme ska jag hämta sonen vid bussen, skönt att se honom igen efter nästan en vecka på vift.

1 kommentar:

  1. Underbart! Önskar jag varit en citronfjäril så jag kunde varit med lite på ett hörn! Kram till mina trädgårdstomtar!

    SvaraRadera