söndag 4 april 2010

Fan vad trött jag blir!!!

Lillan fick huvudvärk idag igen och låg däckad i flera timmar. Inget illamående eller så så det var nog inte migrän, men hennes krafter tog helt slut.
Jag är mest trött på att barnen har skumma symptom som inte ens läkarna kan förklara.
På kvällen åt hon dock bättre än hon gjort sedan migränattacken i torsdags så kanske återvänder hennes krafter imorgon.

Eftersom vårvädret visade sig från sin bästa sida idag passade vi på att inviga grillen här på gården. Åh vad jag hade längtat efter grillad mat!
Katten har fått två långa promenader ute idag och både sonen och dottern hade vårkänslor som inte visste gränser. De skottade trädäcket uppe vid skogen och tog skogspromenader ihop, detta utan att retas alls!!!
Jag rensade en rabatt och kände mig lycklig över solens varma strålar och allt fint som kommer upp i rabatterna här ute.

Tro inte att jag glömt att plugga idag, jag har varit på mammas jobb idag igen och det var inte roligare idag...

1 kommentar:

  1. Fy vad tråkigt :-(.. stackars er!!
    Det kan inte vara nåt tjejerna är allergiska mot.. på dagis?
    Kram på er

    SvaraRadera