onsdag 21 april 2010

Shit vilken dag!!

Det här var min "lediga" dag den här veckan så jag såg fram emot lite lugn och ro.
Den började med utvecklingssamtal i sonens skola. Efter det åkte jag på ett hemligt möte på banken, därefter hem för en snabb lunch. Hämtade tjejerna på dagis, hem med dem till maken som precis fått reda på att han ska på jobb imorgon.
Kl 14.30 hade jag tid för massage för att lösa upp alla knutor. Massören var sen så jag hann med lite fönstershopping och kom på en underbar idé för en tjejkväll. Ni som bor i närheten kan väl höra av er om ni är intresserade av en annorlunda tjejkväll!
Hem igen och då kom vi på den underbara idén att äta ute med familjen idag eftersom maken inte är hemma för min födelsedag.
Middagen intogs på en Mongolisk restaurang och vi rullade alla därifrån.
Kl 19 började styrelsemötet på dagis och tydligen hade vi mycket att säga för jag var inte hemma förrän kl 22.10!

Min lediga dag blev rolig, intressant och lärorik så visst kan man kalla det vila för själen som annars är så stressad?!

Jag går och lägger mig nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar