torsdag 29 april 2010

Tonåring!!!

Idag fyller världens bästa son tonåring! Det är inte helt lätt att fånga honom på bild, men jag gjorde ett försök i morse:



Det är så spännande att han blir tonåring och det är så kul att han fortfarande vill dela sina känslor om sådant med sin mamma. När något går fel eller han känner sig ledsen eller arg kommer han fortfarande till mig och är öppen som få pojkar i hans ålder. Säkert beror det på våra oerhört starka band vi knöt när vi levde ensamma i 6 år, men också för att han är en sådan härlig och intressant person.
Morgonen var jättemysig och han skuttade så glatt iväg till skolan med flera av sina presenter på/med sig. Tyvärr fick jag ett sms för någon timme sedan där han var ledsen över något som hänt i skolan. Hoppas att jag kan muntra upp honom senare och att han kommer att minnas den här dagen som något bra.

1 kommentar:

  1. Ni har så speciella band, ni två, för alltid. Det så underbart att se att ni är så lika i det där med att aldrig ge er, förrän ni vet varför det är som det är, med sånt ni ställs inför. Jag är så stolt över att vara er mamma och mormor! Älskar er så mycket och njut av dagen! Kram!

    SvaraRadera