onsdag 14 maj 2008

Vilken dag....

Två besök på IKEA med snoriga ungar och ett besök i skolan och möte med sonens lärare efter strul de sista veckorna. Som toppen på isberget får sonen ett tokbryt utanför vår ytterdörr när han blir arg på en annan kille, och uppför sig så fruktansvärt illa att jag överväger att gå ut bakvägen ett par veckor för att slippa konfronteras med grannarna.

Undra om jag håller på att ta över tjejernas förkylning eller om jag "bara har lite migrän" som sambon så omtänksamt uttryckte sig?! Det lär väl visa sig i natt när jag springer som en skottspole mellan rummen för att se till att tjejerna somnar om mellan hostattackerna.

Nu är jag värd sista slurken Ben & Jerrys som jag hade sparat i frysen, sedan ska jag dra täcket över huvudet och glömma den här dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar