torsdag 22 maj 2008

Fortsatta förberedelser


I förrgår var jag på make-up-konsultation och provade smink inför bröllopet. Det var en konstig känsla att bli uppiffad så där, jag är ju van vid osminkat och mysbyxor nu för tiden. Man kanske ska börja anstränga sig lite mer från och med nu och kliva ur småbarnsträsket.

Nu har jag fått bilder på både klänningen och skorna från Kina. Skorna såg jättebra ut och de är redan skickade. Klänningen såg halvfärdig ut så den bad jag dem jobba lite mer på innan den är klar. Annars var klänningen finare än jag hade förväntat mig så fortsätter de i samma stil blir den underbar.

Idag var det sista dagen på Öppna förskolan för terminen. Fröken gjorde sin sista dag eftersom hon går i pension och det kommer att bli tomt utan henne. Barnen har tyckt så mycket om henne under åren vi gått där, men det kommer nog någon ny som kan bli bra med. Lillan var tuff som en gladiator där inne och slogs med de äldre barnen om leksaker och kröp över de mindre barnen. Det märks att hon är tredje barnet i familjen...

Innan jag avslutar för idag vill jag lägga in en bild på lillfis som min mamma har tagit. En somrig glad bild på världens finaste bebis.

1 kommentar:

  1. Klänning, skor och väska var såå fina! Du blir världens vackraste brud där vid Paul Lake! Visst får du drömma om att kliva ur småbarnsträsket, men du kommer snart att gripas av abstinens, det gissar jag. Tack för att jag fick dela lite dag med er idag! De är för goa, de där små liven! Nattinatt!

    SvaraRadera