onsdag 6 mars 2013

Snart inne i rutiner igen

Jag är fortfarande sjukt trött efter resan. Känner mig nästan sjuk faktiskt. Dessutom drog jag på mig någonting på resan som vi inte riktigt vet vad det är, men som orsakar obehag i munnen. Tro mig, inte kul! Läkaren här hemma trodde att jag läcker magsyra upp i munnen och att det fräter i slemhinnan, men medicinerna mot det verkar inte hjälpa. Har en läkartid nästa vecka så jag får väl hoppas att jag är bättre innan dess.

När vi åt frukost i morse ringde dagis och frågade om jag kunde rycka in och laga mat då den familj som skulle göra det fått förhinder. Egentligen hade jag en del inplanterat, men det gick att stuva om. När jag kom hem i eftermiddags var jag fruktansvärt trött, men insåg att tiden för att börja springa igen aldrig kommer att bli optimal, så innan jag hunnit sätta mig ner och låta tröttheten helt ta över, snörade jag på mig löparskorna och avverkade 5 km på bandet.

Imorgon bitti har jag 2 möten redan innan kl 10 så det är väl bäst att försöka få lite sömn här.

1 kommentar:

  1. Det är ganska ofta man känner att man skulle behöva vila lite efter semestern :-) Hoppas att du piggar på dig snart. Duktiga du som klev på löpbandet iallafall!

    SvaraRadera