tisdag 26 mars 2013

Friskare, eller mindre sjuk?!

Ja hur man nu väljer att se på det så är dottern bättre och imorgon bitti smittfri och redo att gå till skolan igen. Lillan skulle också ha gått till dagis imorgon, men flera i personalen är sjuka och de har personalbrist så vi har henne hemma.

Vad har vi gjort idag då? Jo jag har putsat fönster, städat och fixat lite här hemma och så har vi byggt ihop kattens nya klösträd:

Herregud, den katten har ett eget rum med egna möbler nu! Dessutom funderar jag att sätta in en kattlucka ut till rastgården.

Själv mår jag lite bättre, biverkningarna på medicinen börjar lugna sig, men det är fortfarande inte kul...

På kvällen ville jag och maken bada bubbelbad, men barnen ville hellre bygga kappla-torn:

Imorgon blir det att förbereda lite inför påsken, och så göra upp planer för vad vi vill fixa här hemma och i trädgården i vår.

 

2 kommentarer:

  1. Ja, jag har sagt det förut: ÄLSKAR deras poser!! Skönt att det är mindre sjukt hemma nu.

    SvaraRadera
  2. Ha ha, jag med! Man skulle kunna tro att jag drillat dem till detta men så är det inte. :-D De älskar. När jag tar kort på dem och vill gärna se resultaten direkt.

    SvaraRadera