tisdag 12 mars 2013

Årsmöte och viktiga saker att tänka på

För andra kvällen på raken är jag borta på möte. Det var årsmöte i en förening jag är med i, och nu sitter jag även i styrelsen.

Mötet var trevligt, men det är svårt att vara topp när man fortfarande har tok-ont i munnen. Idag lossnade huden/slemhinnan både i gommen och på hela insidan av tandköttet. Dessutom kändes hela svalget som ett öppet sår. Hoppas att läkaren har något bra botemedel mot detta på torsdag.

Det är dags att sova nu, men jag lämnar er med dessa kloka ord:





1 kommentar:

  1. Men herregud, du måste ju ha skitont hela tiden! Får bli ändring på det.

    Fina ord, känner att jag försöker ägna min ofrivilliga ledighet (läs: arbetslöshet) till att kunna vara med barnen. Alma och jag hade en fantastiskt helg i Stockholm, så himla roligt tillsammans.

    SvaraRadera