söndag 24 mars 2013

2:a firandet

Festen igår blev lyckad. Maten var tydligen god och alla verkade ha roligt. Själv åkte jag hem typ först av alla eftersom den medicinen jag äter nu ger biverkningar som inte är så kul. Igår var jag så illamående att jag trodde att jag skulle kräkas i buffén. Prova att äta buffé och dricka öl när ni mår så så förstår ni vad jag menar.

Trist att behöva åka hem tidigt, men jag kunde verkligen inte stanna. Maken sover än så jag har inte hunnit fråga om han hade roligt, men det verkade han ha.

Frågesporten om maken vanns av min kusins mamma, även gudmor till lillan. Hon hade 9 av 10 rätt.

Min mobil tar usla bilder i mörker så just ju har jag bara en, men en kompis tog jättefina bilder som hon skulle skicka, återkommer med dem senare!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar