torsdag 14 mars 2013

Modelejon och kattmys

Herregud vad veckorna går fort nu, kan inte fatta att det är fredag imorgon igen!

Vi började morgonen med utvecklingssamtal för dottern, sedan var det 7 km på löpbandet som gällde för mig. Kl 11.30 hade jag äntligen läkarbesök för min mun, och efter undersökning och provtagning fick jag beskedet att jag drabbats av ett elakt virus. Antagligen reagerade jag extra starkt på det spanska viruset och det blev extra svårt att bli av med. Allt annat såg bra ut så det borde försvinna snart.

Innan vi hämtade lillan hann jag och maken med en lunch ihop, för senare gick allt i ett. Jag och dottern shoppade kläder, samma dotter var på cirkusskolan och maken köpte gasol så att vi kunde grilla för första gången i år.

Så här snygg blev dottern i de nya kläderna:

Jag försöker lära mig att köra den nya bilen, är ju inte van att köra automat. Bilen har lite lustiga saker för sig som jag fnissar åt. Bl.a. Så höjer den ratten när man stänger av den för att man lättare ska kunna gå ur, och sänker den när man vrider igång den igen. Jag har inte lärt mig alla finesser än, det kommer att ta lång tid att göra det.

När jag nattade lillan möttes jag av denna syn:

 

2 kommentarer:

  1. Men alltså, bilden på E och kissen... Gudmor får en tår i ögat! :-)

    SvaraRadera
  2. Han älskar att sova i hennes säng, både när hon är hemma och är hon är på dagis. :-)

    SvaraRadera