söndag 24 februari 2013

Utflykt och bad

Ja själv kan jag inte bada (behöver kanske inte gå in på varför) men de andra har badat idag. Poolen vid oss är varm och skönt så det gör tydligen inget om man är badkruka.

 

Idag hade vi inga planer alls utan hoppade in i bilen och stannade när vi hade lust. En toppendag!

Visst ser det härligt ut?!

 

Lite bus, lek och shopping får man alltid trycka in.

Ikväll ska vi ta en liten promenad och äta middag längre bort i byn. Nu ska jag avsluta mitt glas med cava här i poolbaren, har visst bränt mina axlar en smula.

 

2 kommentarer:

  1. Åh, vad avis jag blir! Hoppas verkligen att ni har det bra och passar på att vila och ta det lugnt och bara NJUTA! Kramar!!

    SvaraRadera
  2. åååååååååååååååååååååh det ser helt fantastiskt ut!! njut njut njut :) kram Maja

    SvaraRadera