söndag 17 februari 2013

Den bästa appen för bloggar

Eftersom jag är så grymt nöjd med den senaste appen jag skaffade för att blogga från så måste jag så rekommendera den! Så här ser den ut!

Den är helt sjukt bra! Man kan lägga in bilder i bloggen direkt från sitt Facebook-konto, från kamerarullen, från Instagram eller videos direkt från Youtube. Allt ligger klart i en rullist så man bara drar och släpper bilden där i inlägget man vill ha den.

Lägger man in bilder från kamerarullen kan man skriva sina inlägg offline och sen bara posta dem när man kopplat upp sig. På så vis behöver man bara vara uppkopplad en liten stund, vilket är praktiskt om man tex är på resa.

Enda minuset jag kan komma på är att den här appen kostar pengar, 38kr. Helt klart värt det dock!

Kan knappt bärga mig till att prova den här appen på resan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar