torsdag 14 februari 2013

Sådant som värmer mammahjärtat

Dotterns present till mig idag var verkligen något extra. Jag kommer att spara den för evigt, den saken är klar.
Hon hade gjort en liten bok där hon skrivit fina saker till mig och ritat teckningar i den. Jag bjuder på några sidor:

"Jag älskar dig mamma"


"Jag älskar dig mer för varje dag mamma"


"Du är snäll mamma"


"Tack för denna dagen mamma"

Man blir ju så glad och rörd, ända in i själen! Så underbart! Jag tror inte att hon själv förstår hur glad jag blev över boken.

Lillan hade också jättefina presenter som hon gjort själv. Hjärtan som passar perfekt att ta fram och dekorera med på framtida Alla-hjärtans-dag.


Jag antar att jag är bortskämd, men firandet slutade inte här. Maken hade skickat en så stor bukett med tulpaner att de inte fick plats i en vanlig vas. Jag fick dela på buketten och sätta blommorna i två vaser, ändå blev det två riktigt fylliga buketter. 





Jag räknade det till ca 40 tulpaner, inte illa! Han vet vad jag gillar!
Jag skulle inte vara hemma när de ville leverera blommorna så jag hämtade dem själv. Då fick jag lite choklad som tack från butiken.
Jag har nog inte fått så mycket presenter på flera år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar