söndag 4 december 2011

Söndag

Tjejerna var på teater med mamma idag. Själv skulle jag ta en tur till julmarknaden eftersom vädret (till skillnad från igår) var toppen, men hela staden hade samma idé som jag så det fanns ingen parkering på den sidan av stan. Jag gav upp efter 30 minuters letande och åkte hem och åt godis och surfade lite istället.

Sonen har haft LAN här i helgen och det tycker jag är toppen! Då umgås han med kompisarna och har kul, samtidigt som jag har koll på vad de gör. Det är så skönt att han inte hänger på stan eller dricker alkohol i den här åldern. Tids nog kommer det med, men ju senare desto bättre.
Dessutom ligger sonens rum så avsides från resten av huset att han heller inte kan störa någon när de är uppe hela natten.
Visst gnäller jag mycket över att han spelar för mycket, men det är ändå skönt att han är hemma på kvällarna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar