söndag 18 december 2011

Man får ligga i så här före jul

Vaknade med mensvärk från helvetet. Så ont har jag inte haft på 20 år!
Försökte ändå mig på att göra julgodis, men efter ischokladen fick jag vila en stund. Jag hann med en omgång fudge innan lunch och sedan kom en kompis och hennes son över på fika. När de var här kollade jag min mobil på bra erbjudanden i julhandeln och hittade så klart ett. När kompisen åkte stack jag iväg till köpcentrat för den bästa dealen, och väl där plockade jag också upp sonen och hans kompis.
Kl 18 var vi på julspel i kyrkan och sedan var det orientaliskt fika i "De tre vise kvinnornas krog". Gott och mysigt!

Det blev sent för tjejerna ikväll och jag tackar gudarna för att julkalendern går på SVT Play, annars hade vi varit illa ute.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar