torsdag 8 december 2011

Julsnurr

Idag har det bakats inför dotterns släktkalas på söndag. Juliga snurrkakor blev det:





Egentligen skulle jag ha bakat som en tok idag, men det fanns liksom inte tid för det. Först skulle alla barn iväg till skolor och dagis och sedan fick jag ta med sonen till läkare eftersom han haft sådan brännande smärta i ögonen ett tag.
Kl 15 hade lillan dans och kl 18 hade jag bestämt träff hemma hos en kompis på lite kvällsfika.
Nåja, jag hann med att göra kakor i alla fall. Och maken hann handla och laga mat.

På lördag drar allt igång, två barnkalas på samma dag och släktkalas på söndag. På tisdag är det dotterns riktiga födelsedag samt lucia på dagis, så jag vet vad jag har att göra ett tag framöver.
Nästa helg har vi också barnkalas och jag antar att vi måste hinna se över julklappar och julgran här någonstans också.

Tiden går fort i december..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar